Animated Screensaver Maker 2.4.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Animated Screensaver Maker 2.4.3 یکی از نرم افزارهای کاربردی و آسان در زمینه ی ساخت و طراحی محافظ صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار طراحی شده است تا شما بتوانید دسکتاپ خود را با شمار زیادی از طرح ها و انیمیشن های زیبا با افکت های تاثیر گذار و شگفت انگیز سامان دهی و طراحی کنید. شما تنها با 3 بار کلیک کردن بر روی ماوس می توانید یک محافظ صفحه نمایش جدید طراحی کنید. کافی است تصویر مورد نظر خود را داخل این نرم افزار بارگذاری کنید، پارامترهای انیمیشنی دلخواه به آن اضافه نموده و سپس دکمه ی ساخت اسکرین سیور را کلیک نمایید. شما می توانید هر تصویری را انیمیشنی کنید. به علاوه مجموعه ی هنری بسیار بزرگی در این نرم افزار وجود دارد که به کاربر در امر طراحی کمک می کند. در این محصول برای طراحی بیش از 50 مورد محافظ صفحه نمایش، 6 دسته بندی وجود دارد. این طبقه بندی به شرح، طلوع آفتاب، دریاچه، کوه، شهر و ساختمان، حیوان می باشد. از این تصاویر می توانید برای طراحی، پس زمینه و محافظ صفحه نمایش استفاده کنید.

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار Animated Screensaver Maker 2.4.3:
- طراحی و ساخت اسکرین سیور های انیمیشنی
- طراحی انیمیشن های دلخواه تنها در چند ثانیه و با 3 کلیک بر روی ماوس
- تهیه ی اسکرین سیور از هر عکس دلخواه و با هر فرمت
- بهره مندی از مثال ها و نمونه های مختلف و بیش از صدها مورد محافظ صفحه نمایش و عکس پس زمینه
- طبقه بندی 6 گانه در امر طراحی و انیمیشن سازی
- سادگی و سرعت بالا در ساخت اسکرین سیور
- و ...

 

 



Water Clock 3D Screensaver 1.0.0.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Water Clock 3D Screensaver 1.0.0.3 محافظ صفحه نمایشی به صورت یک ساعت زیبای آبی که با استفاده از جریان آب عقربه های این ساعت زیبا شروع به حرکت می کند که از ویژگی های جالب این محافظ صفحه نمایش اینکه می توان آن را طوری تنظیم نمود که با تغییرات زمان در طول بیست و چهار ساعت تغغیر نموده و حالات مختلف شبانه روز نیز بر آن اعمال می شود. البته تنظیمات دیگری مانند کنترل آهنگ و صدا و نیز تنظیماتی جهت سازگاری با رزولیشن دلخواه مانیتور خود از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه نمایش می باشد.

 



Focus Screensaver v1.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




محافظ صفحه بسیار زیبای Focus Screensaver v 1.3 یک Screensaver جدید و جالب با کارایی متفاوت می باشد .
اگر دوست ندارید Screensaver بر روی سیستم داشته باشید و یا اگر دلتان نمی خواهد کسی از نوشته های روی صفحه دسکتاپ شما سر در بیاورد کافیست به Focus Screensaver اعتماد کنید .

به هنگام ورود به محیط Screensaver صفحه دسکتاپ شما همانند یک شیشه مات میشود بدون اینکه عکسی یا فایلی از دسکتاپ کم یا زیاد شود . در قسمت Screensaver و در منوی تنظیمات شما می توانید شدت کدر شدن صفحه دسکتاپ خود را که به صورت پیش فرض 10 می باشد از 0 تا 20 تغییر دهید . با کوچکترین حرکت موس یا کیبرد صفحه به حالت قبل بر می گردد .
قبل از دریافت این فایل دقت نمایید که بر روی سیستم شما Net Framework 3.5 اینستال شده باشد .


Best Screensavers Clock
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->





محافظ صفحه نمایش Best Screensavers Clock، مجموعه ای از اسکرین سیورهای زیبای ساعت می باشد. این ساعت ها همگی آنالوگ (عقربه دار) هستند. هر کدام از این اسکرین سیورها برای شما زمان را در شکل های متنوع بر روی میزکارتان به نمایش می گذارند.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- دارای 11 اسکرین سیور متنوع
- گرافیک و انیمیشن بسیار زیبا
- مشاهده ساعت کشور خود
- مشخص بودن AM و PM
- و ...



Lantern 3D Screensaver 1.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




 

محافظ صفحه نمایش

Lantern 3D Screensaver 1.2

لذت تماشای فانوسی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. محافظ صفحه نمایش فانوس زیبا به صورت سه بعدی در دورانی که همه از برق استفاده می کنند استفاده از فانوس آن هم یک فانوس قدیمی جالب می باشد.



از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- تماشای فانوس قدیمی


- تصویر سه بعدی


- و ...





Cloud Digital Clock 1.1 محافظ صفحه نمایش
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Cloud Digital Clock 1.1 یک محافظ صفحه زیبا به شکل ابرهایی در آسمان است که ساعت را در قالبی جذاب و بسیار زیبا به تصویر می کشاند .هر چند اسکرین سیورها دیگر کارایی قدیم را برای محافظت از صفحه نمایش ندارند اما به این اسم معروف شده اند و کاربران برای تنوع از محافظ صفحه های گوناگون استفاده می کنند . اگر شما نیز دنبال یک برنامه جالب برای این منظور دارید ، استفاده از Cloud Digital Clock را به شما پیشنهاد می کنیم .





EarthView 3.12.6 نمایش کره زمین در دسکتاپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




EarthView 3.12.6 نام نرم افزاری است که پس از نصب نقشه ی کره ی زمین را به همراه اقیانوس ها ، دشت ها ، کویر ها و ... در دسکتاپ کامپیوتر شما نشان می دهد و نیز شما می توانید با بزرگ نمایی بر روی قسمت های مختلف آن مانند بخشی از یک قاره تصاویر بهتری از آن را مشاهده کنید.